Bent u tevreden over ons: zeg het voort!
Heeft u echter een klacht over onze werkwijze: zeg het ons!
Natuurlijk doen wij ons uiterste best en willen iedereen zo goed mogelijk van dienst zijn; dag in, dag uit. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of werkwijze.
Uw ontevredenheid kunt u uiten door uw contactpersoon te bellen en zo trachten tot een oplossing te komen.
Een klacht zien wij als een belangrijke mededeling en uw op- of aanmerkingen zijn voor ons de gelegenheid onszelf te verbeteren.
Uw klacht kunt u zowel schriftelijk als via de e-mail indienen.
In uw klacht dient duidelijk te worden aangegeven waarover de klacht of bezwaar gaat, wanneer de klacht is ontstaan (dag/ tijdstip) en eventueel de gewenste oplossing. Tevens dient u aan te geven wanneer en op welke manier (telefonische/ per e-mail) u het probleem eerder kenbaar heeft gemaakt.
U kunt ook gebruik maken van het klachtenformulier, deze kunt u vinden onder het kopje ‘formulieren’.
U kunt uw klacht richten aan:
Postadres: Allerleij Budget
Postbus 93
6850 AB Huissen
E-mail: info@allerleijbudget.nl.